یک سایکوز گــــــــــــــــــــذرا

یک سایکوز گــــــــــــــــــــذرا

می نویسم و می خونمتون؛چیزی که الان کم یابه!
یک سایکوز گــــــــــــــــــــذرا

یک سایکوز گــــــــــــــــــــذرا

می نویسم و می خونمتون؛چیزی که الان کم یابه!

ابد

میدانی سخت است باورش،اینکه ندانسته به تاریخ بپیوندی و ابدی شوی...

آری من در عشقت حبس ابد خورده ام!


ازتو

این بار آسان تر خلق می شوم از تو.. 

رقص جهل و نادانی می کنم از نو ....و چقدر دورم از تو! تنها از تو

واقعیت

حقیقت، هرآنچه باید باشد و واقعیت، یعنی هرآنچه که هست .

 و در میان این دو تفاوت شگرف، تنها "تنهایی" ست که خودنمایی می کند، زیرا هم واقعیت است و هم به حقیقتی تبدیل خواهد شد!

مزخرف

عشق چه کلمه مزخرفی......

 حیف که من همواره مزخرف می گفتم و مزخرف ترین ها را می خوردم و مزخرف ترین خواب هارو می دیدم و مزخرف ترین تفریحات را دارم و مزخرف ترین اخلاق را بین مردم شهر!