یک سایکوز گــــــــــــــــــــذرا

یک سایکوز گــــــــــــــــــــذرا

می نویسم و می خونمتون؛چیزی که الان کم یابه!
یک سایکوز گــــــــــــــــــــذرا

یک سایکوز گــــــــــــــــــــذرا

می نویسم و می خونمتون؛چیزی که الان کم یابه!

چند نقطه ها

داشتم فکر می کردم


داشتم به این فکر می کردم


داشتم به این فکر می کردم که


داشتم به این فکر می کردم که چطوری


داشتم به این فکر می کردم که چطوری میشه


داشتم تکرار می کردم............ تکرار همین چندنقطه ها....


پی نوشت> گاهی نمیشه چندنقطه رو تعریف کرد......باید ادامش داد و جای خالیشو حس کرد.

رهایم کن..

اگر در جست وجوی عشق به این جا رسیده ای...


وقت آن است بدانی:       عشق نه در من ... در دل من.. نه در دل ...در خود توست


خودی را بناز که عاشقانه خود را می پرستتد.


مرا رها کن....خواهش می کنم..مرا باور کن

سبز بمانید

صدای لغزش می شنوم


شاید این آخرین گام هایست که برمی دارید!

و

                                                 شاید این اولین روزهایست که شروع می کنید

""مواظب باشید"


آخرین فرصت  اولین  رخصت است

الکی.

من فقط عاشق اینم........حرف قلبتو بدونم


الکی بگم جدا شیم ...... تو بگی که نمی تونم


من فقط عاشق اینم..........بگی از همه بیزاری


دوسه روز پیدام نشه ..... تا ببینم چه حالی داری

.

.

.

من فقط عاشق اینم.......عمری از خدا بگیرم


اینقدر زنده بودم....... تا بجای تو بمیــــــــــــــــــرم

..............

                                                            

پی نوشت>> با ترانه هایت زندگی کرده ام.


طلوع دیگر در راه است

مقتول...................قاتل

معشوق.............عاشق


قاتل گرفتار قصاص...........عاشق در انتظار وصال

                                                  هر دو بی نصیب از آرامش خیال


مقتول قربانی یک لحظه خروش.........معشوق به دنبال یک لحظه سکوت


خروش......سکوت             معنای یک عمر تنهایی در غروب


                                                                        آرزویم طلوع دیگر است

خوبه یا بد؟

سلام دوستان

آنقدر از عشق در این وبلاگ سخن گفتیم تا شاید ما هم عاشق شویم... ولی این دل به عدم وابستگی عادت بسیار دارد.


می خواهم تغییری در مطالب دهم و از فاز عشقی خارج شوم.


نظر شما چیست؟ خوبه؟

قلب شکسته

بخدا باورتان دارم......

امروز که ""دوستت دارم"" گویی واژه ایست برای دوست داشتن!

باورت دارم و می دانم این من بودم که برچسب ابراز عشقم همیشه سبز رنگ بود..

..............

باورت دارم می دانی چرا؟


بزرگی می گفت:  می دانی.... پزشکان که هیچ ..

حتی ماموران بازیافت هم...

        از این قلب شکسته قطع امید کرده اند!

عزیزم

بگذار در چشمانت خیره شوم و بگویم::


" عزیزم تلخ می دانم شیرینی این احساس را "

صدای آهسته


 

عشق را در  دوکلمه خلاصه کردی ..... گفتی اغازیست برای آشنایمان


 

هم اکنون سالهاست که با این آشنا بیگانه ام........ 

 

می گویی کدام آشنا..؟   >>                 " دوستت دارم "